.

.

środa, 25 maja 2016

Zielony koktajl ze szpinakiem wg Aleex



Przetrwałam matury. Zarówno te w szkole, jak i sprawdzanie arkuszy maturalnych. Wraz z maturami prawie przeminął maj. Co roku żałuję, że nie mam wystarczającej ilości czasu, aby zachwycać się majową przyrodą. Drzewa kwitną, ptaki od świtu śpiewają, kwiatów jest pełno dokoła. A ja ciągle siedzę w murach, bo egzaminy, komisje, sprawdzanie. Szkoda. Na szczęście nadchodzi dłuższy weekend, który spędzimy poza domem. Znajdę chwilę na relaks i odpoczynek. A ponieważ zapowiada się piękna pogoda, zapraszam na pyszny I zdrowy koktajl, który znakomicie smakuje I świetnie gasi pragnienie. Polecam.

Składniki:


• 1 pomarańcza
• 3 dojrzałe owoce kiwi
• ½ limonki
• 3 garście świeżych liści szpinaku
• 1 duże jabłko

Sposób przygotowania:

1. Owoce przygotować: umyć, obrać.
2. W sokowirówce wycisnąć sok z połowy owoców.


3. Do sokowirówki włożyć szpinak. Wycisnąć sok.
4. Wycisnąć sok z pozostałej części owoców.
5. Otrzymany sok zamieszać. Przelać do szklanek.


6. Udekorować plasterkami kiwi.
7. Podawać od razu po przygotowaniu. Uwaga: sok może się rozwarstwiać. To normalne.


Smacznego.

6 komentarzy:

  1. Można jeszcze dodać młody jęczmień. Wtedy koktajl stanie się zdrowotną bombą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę się przekonać do szpinaku w postaci koktajlu
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie w tym koktajlu wcale go nie czuć! Gwarantuję! A witaminy są :) Pozdrawiam, Aleex :)

      Usuń
  3. No jak dla mnie, osoby nie lubiącej szpinaku to wygląda smacznie;) Moze uda mi sie coś takiego zrobic;)

    OdpowiedzUsuń